Invisalign - Dr. Dt. Burhan Barın Invisalign -

Invisalign

Telsiz Ortodontik Tedavi/Şeffaf Plak Tedavisi – Invisalign –

Invisaline markası tarafından mükemmelleştirilen telsiz ortodontik tedavi , dünya genelinde 100’ü aşkın ülkede 6 milyondan fazla kişinin çapraşık diş problemlerinin tedavisi ile hak ettiği gülüşü yakalamasına destek olmuştur. Geleneksel diş teli kullanılmadan kişiye özel hazırlanan ve neredeyse görünmez olan şeffaf plaklar ile çapraşık dişleriniz düzeltilmektedir.

Invisaling tedavisi erişkin, genç ve çocuklarda başarılı şekilde uygulanmakla beraber daha net bir sonuç için doktorunuzun muayenesi gerekmektedir.

Hangi durumlarda invisaling uygulanabilir ?

Invisalign şeffaf plakları ile gençlerde ve yetişkinlerde her türlü alt-üst diş çapraşıklıklarının ve açık kapanış ile derin kapanış bozukluklarının tedavileri yapilabilir.

Erişkin hastalarda protez öncesi diş konumlandırmalarda da şeffaf plak sistemlerine başvurulmaktadır.

Günümüzde yapılan geliştirme çalışmaları ile cerrahi vakalarda dahi ameliyat öncesi ve sonrası tedavilerde de Invisalign uygulanabilmektedir.

Invisaling tedavisine nasıl başlanır?

Invisalign tedavisinde öncelikle üç boyutlu dijital ağız içi tarayıcılar ile veya özel ölçü maddeleri ile alınan ağız içi kayıtlarınız üç boyutlu olarak bilgisayar ortamına aktarılmaktadır. Sonrasında “ClinCheck” adı verilen bilgisayar programı ile hastaya tedavisinin sonunda dişlerinin nasıl olacağının gösterildiği bir animasyon oluşturulmaktadır. Tedavi sonucunun hastaya gösterilmesi ve ortodonti uzmanınca da onaylanmasından sonra şeffaf plaklar hastaya özel olarak üretilmektedir

Invisalign tedavi sürecinde ağrım olacak mı?

Başlangıç tedavi kayıtlarının alınmasında ve şeffaf plakların uygulanma safhalarında herhangi bir ağrı söz konusu değildir. İlk plaklar uygulanması sonrası dişlerinizde hafif bir gerilme hissi oluşacaktır. Dişleriniz bu kuvvete kısa süre içinde uyum sağlayacaktır.

Invisalign (telsiz ortodontik tedavi) tedavisiyle diş teli  ile yapılan tedavi sonucu aynı mı?

Diş teli kullanılarak elde edilebilecek tedavi sonuçlarına Invisalign şeffaf plak tedavisi ile ulaşmak mümkündür.

Invisaling (telsiz ortodontik tedavi) tedavisiyle diş teli  ile yapılan tedavi süresi aynı mı?

Çapraşıklık miktarına göre değişkenlik göstermekle beraber invisaling ve diş teli ile yapılan tedavilerin süreleri yaklaşık olarak aynıdır.

Şeffaf plak sisteminde , metal braketlerin yerini küçük kompozit eklentiler ve tellerin yerini de şeffaf plaklar almaktadır. Hastadan alınan fotoğraf, film ve ağız içi tarama kayıtlarından sonra ClinCheck programıyla üç boyutlu planlama ortodonti uzmanınca gerçekleştirilir. Sonrasında şeffaf plakların tüm tedavi safhalarına uygun olarak üretimi tamamlanır. Her bir dişin 0.05 mm lik harekete göre üretilen şeffaf plakların ortalama 14 günde bir değiştirilmesiyle birlikte dişlerde değişimler başlar.

Dünyanın en gelişmiş telsiz ortodonti tedavisi olan Invisaline ile 20 yıllık araştırma, 900’ün üzerinde patent, dünyanın en büyük 3B baskı sistemi ve 7 milyon gülümsemeden elde edilen verilerle Invisalign telsiz ortodontiye tamamen güvenebilirsiniz.Sektorun öncüsu olan Invisalign®  araştırmalari gülümsemeleri dönüştürür.

Kliniğimize iletişim linkimizden ya da sayfanın üzerindeki telefonlarımızdan ulaşabilirsiniz.